Jottunheim

Quan el món encara no era, quan els Déus no existien i quan el cel, l'univers i les estrelles no havien nascut, només existien els gegants del fred i la seva terra, Jottunheim.
Aquest serà el blog del mal autoanomenat Jottunheim, el més petit dels gegants del fred.

divendres, d’octubre 26, 2007

Nou començament

Hola a tots de nou!!

He decidit que com que tinc moltes fotografies i varis viatges per explicar-ne anècdotes i mostrar detalls dels llocs per on he passat, intentaré de mostrar-vos-en alguns de la millor manera que pugui , sense fer-me pesat, explicar-vos de tant en tant alguna anècdota que hi hagi pogut haver durant els temps que aniré relatant.

Ja veurem si això seré capaç de portar-ho de mantenir-ho, perquè l'altre blog, tot i que funciona, va menys actualitzat del que en un principi jo voldria....però ja se sap que una cosa és una declaració d'intencions quan comences en alguna cosa, amb aquella il·lusió o aquella idea que creus que podràs i voldràs mantenir, en el meu cas és més el poder que el voler, i una altra de ben diferent és realment fer-ho.

Lo dit, ho provaré. Així doncs aquí podreu trobar fotografies i explicacions de les meves "excursions" i algunes vivències en general que aniré compartint amb tots vosaltres.

Espero que em llegiu...sinó serà com si només ho fes per a mi sol ;-) i no és la idea.




Jottunheim, el més petit dels gegants del fred